Enkele jaren geleden deed ik mee aan 'De dag van het TV idee'. Een workshop die enkele weken duurde. Slechts tien mensen mochten uiteindelijk hun TV idee presenteren aan 'belangrijke' mensen uit de TV wereld. Jawel, ook ik hoorde bij die tien mensen met mijn format 'Dat kan ik ook'. Endemol bood mij vervolgens een baan aan, die ik afsloeg. Kom op, ik ga toch niet iedere dag TV-formats verzinnen. Afijn, ik dwaal volledig af.
Tijdens die vele workshops maakte ik kennis met Mattias Schut. Oprichter van CCCP en bedenker van o.a. Sixpack. Ik heb later nog eens samengewerkt met Mattias aan een online filmpje voor 'van A naar Beter'. Mattias regisseert namelijk ook TV commercials. Hij liet er tijdens die workshop enkele zien, waaronder onderstaande Heineken commercial die de TV nooit heeft gehaald. Om onbegrijpelijke redenen durfde Heineken dit niet aan. Op internet deed en doet de commercial het overigens erg goed. Via Hyves wees Bjorn mij vanuit het niks weer op deze commercial. Hij blijft grappig...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment